Bu Blogda Ara

7 Mart 2010 Pazar

İçenbilir: Hacının Şalgamı

Pazarlama kuşkusuz eğlenceli bir alan, uğraş, bilim, birim... Güncelliği, günü takibi, teoriden ziyade pratiği takibi, yaratıcılığı vs. pazarlamayı eğlenceli kılan yanlar. Ancak pazarlama ve iletişimin birleştiği noktada yer alan alanların başında gelen reklamlar bu eğlencenin en keyifli yerlerinden biri. İnsanların en çok izlediği, en çok paylaştığı görsellerdir reklamlar. Kısa süre içerisine sığdırılan bu görseller çok çeşitlilik göstermekle birlikte mizah ağırlıklılarının yeri bir ayrı bende...

Bilinçli mizah içeren reklamların yanı sıra da, mizahı vurgulamak istemeyenlerin istemeden mizah yaptıkları reklam bambaşka. Bu duruma genelde nostaljik reklamları izlediğimizde rastlıyoruz. O dönemler için apayrı bir yeri olsa da, yıllar sonra izlendiğinde çok keyif veren reklamlar. Veya yerelin yereli reklamlarda yaşıyoruz bu keyfi. Nispeten kısıtlı imkanlarla çekilen bu reklamlarda aşağıdaki örnekde olduğu gibi karın ağrısı çekmenize sebep olabilecek güzelliklere rastlamanız kuvvetle muhtemel. Bu sever bloğumda "Hacının Şalgamı"na yer ayırarak biraz keyiflenelim istedim. Bu arada slogan da (markanın bütünü olması da muhtemel) muhteşem: İçenbilir Hacının Şalgamı... Tekrar tekrar iyi seyirler:

Hiç yorum yok: